Sunday 18 December 2011

waaaaa lamanyaaaaaa x st0ry2!!!!

Assalamualaikum!!!!hai kawan..;)..ermmm lamanyaaa x update blog ni kan3...hehehehe..biasa la nama pon LI (latihan industri)..:p...ermmm..pejam celik pejam celik....da nak habis rupanya praktikal kat sini(ANDAMAN LANGKAWI)...hehehe..yeayyyy x sabar rasanya nak balik rumah...:)...ok la sekarang ni saya nak story2 ni kemana saya pergi..ape yang saya buat sampai2 x 'terUpadate blog ni kan3...huahuahua...ermmm..banyak dugaan yang saya lalui sepanjang duduk kat langkawi ni suka & duka yang saya tempuhi banyak mendewasakan saya sikit demi sedikit...hanya tuhan saja yang tahu bagaimana saya lalui semuanya hari demi hari...kan3..heheehe:)..untung ade kawan2 yang sentiasa beri semangat x putus2...nana..ika..ct...tang..thanks sangat2 kat korang...sayang korang...muaahhhh!!!!:)hehehe...ape2 pon hidup ni mesti diteruskan walau dimana jua kita berada...kan3..hehehehe..ok la sampai sini dulu cerita saya untuk kali ni..nanti kalau ada masa terluang saya story2 lagi k...:)
PeAce..:)

No comments:

Followers